به فروشگاه صنایع دستی  درین ناب خوش آمدید.
فروشگاه صنایع دستی درین ناب فردوس با هدف ایجاد یک بازار آنلاین برای عرضه کلیه نیازمندی های شما در زمینه صنایع دستی راه اندازی شده است. امیدواریم که بتوانیم این هنر زیبا را به بهترین نوع ممکن به بازار های بین المللی معرفی کنیم.  شرکت درین ناب فردوس با داشتن محصولات متنوع در زمینه صنایع دستی برای شما هنردوستان عزیز و تامین مواد اولیه لازم برای هنرمندان در زمینه های مختلف این رشته هنری و مشاوره و راهنمایی به افراد علاقه مند برای ورود به این رشته،با ایجاد فضایی امن و راحت برای خریداران محصولات هنری و تخصیص فروشگاه مجازی به هنرمندان، تلاش در کسب اطمینان شما هنرمندان و جلب رضایت شما هنردوستان نموده است.

چرا فروشگاه صنایع دستی  درین ناب ؟
صاحبان فروشگاه های هنری:
این شرکت با هدف تروج فرهنگ صنایع دستی در کشور و معرفی آن به بازار های بین المللی،(با همراهی شما هنرمندان) اقدام به ساخت وبسایت تخصصی در زمینه صنایع دستی نموده است . ما به  این همراهی افتخار می کنیم و آماده ارائه  بهترین خدمات در حوزه های هنر و صنایع دستی، بازاریابی و فناوری اطلاعات به شما بوده و در سراسر مسیر در کنار شما خواهیم بود.
خدمات ارائه شده توسط ما به شرح زیر است:

  • محتوای فروشگاه مجازی شما در فروشگاه صنایع دستی درین ناب  نمایش داده می شود و بدین طریق، آثار شما در معرض دید طیف گسترده ای از خریداران قرار خواهد گرفت.
  • متخصصان ما آماده اند جهت بهبود کیفی محصولات و خدمات شما، خدمات مشاوره تخصصی ارائه دهند.
  • شما می توانید از مشاوره و راهنمایی  متخصصان ما در زمینه برندسازی و بازاریابی هنر بهره مند شوید.

خریداران آثار هنری:
“فروشگاه صنایع دستی درین ناب” بازاری امن و مطمئن است که شما هنردوستان می توانید با چند کلیک ساده به هر آنچه در عرصه هنر نیاز دارید به سهولت و در کمترین زمان ممکن دست یابید.
خدمات ارائه شده توسط ما به شرح زیر است:

  • شما می توانید به آسانی به شبکه گسترده ای از محصولات، ملزومات و خدمات هنری دسترسی داشته باشید.
  • ما برای انتقال وجه پرداختی شما بستری کاملا امن و مطمئن فراهم آورده ایم، از آنجایی که رضایت مشتریان، برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد، پس از آنکه از رضایت کامل شما از محصول خریداری شده اطمینان حاصل کردیم، وجه دریافتی را به فروشنده انتقال خواهیم داد.
  • شما میتوانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته در قبل و بعد از خرید بهره مند شوید.
  • شما میتوانید از ضمانت اصالت کالا بهره مند شوید و در صورت مشکل در محصول کل وجه شما بدون قید و شرط  برگشت داده خواهد شد.
  • نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما مبنای تصمیم گیری ما در رتبه بندی فروشگاه هاست، ما اطمینان می دهیم صدای شما شنیده می شود و نظرات شما تاثیر گذار خواهد بود.

شرایط و قوانین کلی فروشگاه صنایع دستی درین ناب :
لطفا شرایط و قوانین زیر را به دقت مطالعه نموده و در صورت موافقت کامل با آن ها، از خدمات و امکانات این وب سایت استفاده نمایید.
انتشار هرگونه عکس، مطالب غیر واقع، توهین آمیز، نژاد پرستانه، مبتذل و مغایر با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی، خلاف شرایط و ضوابط فروشگاه صنایع دستی درین ناب فردوس  بوده و پیگرد قانونی دارد. لازم به ذکر است شرایط و ضوابط مندرج در این صفحه، در هر زمانی قابل تغییر است، از این رو، کاربران موظفند به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه نمایند تا از تغییرات احتمالی در شرایط و قوانین آگاه شوند.
آنچه صاحبان فروشگاه های هنری باید بدانند:

  • درفروشگاه صنایع دستی درین ناب فردوس ، صفحه ای  به شما اختصاص خواهیم داد که می توانید در آن فروشگاه مجازی خود را ایجاد کرده و محصولات و خدمات هنری خود را به بهترین نحو عرضه نمائید.
  • شما می توانید به سادگی فروشگاه مجازی خود را بسازید.
  • برای اطلاع از نحوه ثبت فروشگاه وارد شوید
  • آپلود عکس، ویرایش و به روز رسانی اطلاعاتی که در پروفایل فروشگاه شما نمایش داده می شود را به شما واگذار کرده ایم، لذا مسئولیت کامل آن ها نیز به عهده شخص شماست..
  • به عنوان صاحب یک فروشگاه مجازی در وهله اول موظفید در معرفی محصولات و خدمات خود صادق باشید و اطمینان حاصل کنید که اطلاعات ارائه شده در فروشگاه شما کاملا با ویژگی های محصول مطابقت دارد. از آنجایی که رضایت خریدار برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد، در صورتی که محصول ارسال شده با عکس یا ویژگی های مندرج در فروشگاه شما تفاوت داشته باشد، از شما خواهیم خواست(در صورت تمایل خریدار) حداکثر تا ۵ روز پس از اعلام عدم رضایت خریدار، محصول مطابق با ویژگی های ذکر شده را به دست خریدار برسانید. برای جلوگیری از بروز مشکلاتی از قبیل از دست دادن مشتری، پایین آمدن رتبه فروشگاه شما در وب سایت و متحمل شدن هزینه های اضافی پست، به شما توصیه می کنیم حین درج اطلاعات محصول، دقت و صداقت لازم را داشته باشید.
  • ما برای ایجاد فروشگاه مجازی، ثبت اطلاعات محصول، ترجمه اطلاعات و ارائه خدمات جانبی هیچ گونه هزینه ای از شما دریافت نخواهیم کرد، تنها در صورتی که محصول شما به فروش برسد، مبلغی  را به عنوان هزینه خدمات وب سایت، به قیمت اعلام شده توسط شما می افزاییم و قیمتی که توسط شما اعلام شده است را ۲۴ ساعت پس از رسیدن کالا به دست خریدار و حصول اطمینان از رضایت وی، به شما پرداخت خواهیم نمود.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل در فرایند ارائه خدمت، کارشناسان این شرکت در کنار شما خواهند بود و شما می توانید سوالات خود را از طریق پست الکترونیک: info@dorrinnab.com و تلفن ۰۹۳۶۰۹۶۳۱۷۷  و قسمت پشتیبانی وب سایت با کارشناسان بخش پشتیبانی وب سایت در میان بگذارید.

آنچه خریداران باید بدانند:

  • برای اطلاع از نحوه ثبت نام و خرید وارد شوید.
  • شما می توانید از طریق وب سایت، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد محصولات موجود در فروشگاه های مجازی ابراز نمائید.
  • با توجه به تنوع محصولات و فروشگاه ها، ممکن است هر فروشگاه، قوانین خاصی در خصوص لغو سفارش، نحوه ارسال و … داشته باشد و انتخاب یک محصول و افزودن آن به سبد خرید به منزله پذیرش این قوانین خواهد بود، لذا توصیه می کنیم تمامی این قوانین را به دقت مطالعه نمائید.
  • در صورتی که محصول خریداری شده در زمان مقرر به دست شما نرسید، مراتب را از طریق شماره تماس ۰۹۱۵۳۳۵۷۰۵۴و پست الکترونیک duty@dorrinnab.com و قسمت پشتیبانی وب سایت  واقع در پایین صفخه در گوشه چپ به واحد فروش و پشتیبانی شرکت درین ناب فردوس اطلاع دهید، همکاران ما در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی خواهند کرد. در صورتی که محصول در موعد تعیین شده  به دست شما نرسد، در صورت تمایل شما، علت تاخیر را پیگیری کرده، سعی می کنیم فروشگاه، کالا را در اسرع وقت به دست شما برساند، اما در صورت عدم تمایل شما خریدار گرامی، مبلغ پرداختی تمام و کمال به شما بازگردانده می شود.
  • در صورتی که محصول دریافتی با ویژگی های ذکر شده مغایرت داشته باشد و یا به دلیل بسته بندی و شیوه ارسال غیر اصولی دچار آسیب شده باشد، تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا فرصت خواهید داشت تا از محصول مورد نظر، عکس گرفته، به پست الکترونیک dorrinnab@yandex.ru و یا از طریق تلگرام به شماره ۰۹۳۶۰۹۶۳۱۷۷ ارسال نمایید. در صورتی که کارشناسان ما تایید کنند که فروشگاه به تعهدات خود مبنی بر ارسال کالای انتخابی شما و یا بسته بندی و ارسال آن به شیوه ای مطمئن عمل نکرده است، در صورت تمایل مشتری، فروشگاه تا ۵ روز بعد از باز پس گرفتن محصول، فرصت خواهد داشت محصول مورد نظر را با تقبل هزینه های پست، ارسال نماید.

منوی اصلی