راهنمای تعیین سایز انگشتر

راهنمای تصویری تعیین سایز انگشتر

با وجود  فروشگاه های اینترنتی فراوان در زمینه جواهرات ، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید انگشتری را که مورد پسند شماست از طریق فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید.

ولی  چون سایز انگشتر را نمی دانید و تست نکرده اید دلسرد و منصرف می شوید.

و یا میخواهید هدیه ای برای عزیزانتان سفارش دهید ولی سایز انگشت را نمی دانید و به مشکل بر میخورید.  در این شرایط چه باید کرد ؟

در این مقاله از فروشگاه اینترنتی درین ناب سعی  داریم تا به چد روش تعیین سایز انگشتر که میتوان آن را درخانه نیز انجام داد اشاره کنیم .

برای اندازه گیری دور انگشت باید به چند نکته مهم توجه داشت :

  1. وقتی که دست شما سرد است اقدام به اندازه گیری نکنید زیرا در زمان سرما فشار خون بدن شما کم است و سایز انگشت از میزان واقعی کوچکتر خواهد بود .
  2. بهترین زمان برای تعیین سایز انگشت در بعد از ظهر ها می باشد .
  3. بهتر است عمل تعیین سایز را چندین بار انجام دهید تا از نتیجه بدست آمده مطمئن باشید .
  4. اگر در اندازه گیری خود شک دارید بهتر است کمی بزرگتر از سایز بدست آمده را سفارش دهید .

 

شما می توانید با اندازه گیری سایز دور انگشت  خود با یک سانتی متر و یا یک نوار کاغذی یا پارچه ای و مطابقت جدول زیر،  سایز انگشتر خود را بدست آورید.

 

 

برای اندازه گیری سایز انگشت خود میتوانید از یک پارچه استفاده کنید و آن را دور انگشت خود گرفته و انداره و سپس برداشته و طول پارچه را با خط کش اندازه گیری کنیدو بعد از اندازه گیری اندازه دور انگشت با استفاده از جدول بالا سایز انگشتر مورد نظر را مشخص کنید.

یکی دیگر از روش های اندازه گیری سایز انگشت  استفاده از انگشتری است که از آن استفاده میکنید ، بدین صورت که توسط خط کش قطر آن را اندازه گیری می کنید و طبق جدول پایین سایز انگشتر خودتان را بدست می آورید.

 

در این جا به دوروش معمول سایز انگشتر پرداختیم و به شما آموزش دادیم که چگونه سایز انگشتر خودتان را پیدا کنید .

اگر هنوز مشکلی در اندازه گیری سایز انگشت خود دارید و یا هرگونه سوال و پیشنهادی دارید بسیار خوشحال میشویم تا آن را با ما به اشتراک بگذارید . (شماره تماس جهت مشاوره : ۰۹۱۵۴۹۴۷۰۵۴)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی اصلی